Returns Policy

RETURNS POLICY

- Upon receipt, the customer is obliged to check the products for any external or design defects and if there are any he can refuse its receipt. After that, the company has no other obligation and/or responsibility.

- No returns and/or refund is allowed on any custom-order (i.e. curtains, cushions, tablecloths, custom furniture, wallpaper etc.) except in cases that there is a defect on the material during pick-up/delivery (i.e. torn or scratched product etc).

- In the case the company offers a refund, a credit note for the agreed amount will be issued which can be used for any future purchase.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

- Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών ή αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή τους. Μετά την παραλαβή/αποδοχή των προϊόντων, η εταιρεία δεν έχει καμία άλλη ευθύνη ή υποχρέωση.

- Δεν γίνονται επιστροφές προϊόντων ή/και χρημάτων σε τελειωμένα προϊόντα κατα παραγγελία (κουρτίνες, μαξιλαράκια, τραπεζομάντηλα, έπιπλα, ταπετσαρίες τοίχου κτλ) εκτός σε περιπτώσεις που υπάρχει ελάττωμα κατά την παράδοση (π.χ τρυπημένο ή γδαρμένο προϊόν κτλ).

- Στην περίπτωση που η εταιρεία ωφείλει ή συμφωνήσει για επιστροφή χρημάτων σε κάποιον πελάτη της αυτά θα επιστρέφονται με την έκδοση πιστωτικής σημείωσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενες αγορές.